this is fadh hardy's blog,no to stalker

Saturday, March 19, 2011

today and yesterday

haaah.hari ku bermula dengan bangun yang
maha lambat.that is 4.00!
terlepas semayang jumaat.
then aku dapat msg from bini aku
dy,my turun kl hari ni.
kelam kabut aku mandi.tapi tak la
sampai tahap mandi koboi.
hahahaha
then aku dengan pantas nya
pergi ke klcc.15 minit sampai
pencapaian yang excellent.
then aku pergi ke kinokuniya
dan bermain telinga.
aku ada aura lalu dapat di detect
by shyima.hahaha.
then lepas berendek sekian lama di
kino.kami pergi cucuk harimau untuk
keluarkan duit dan pergi ke apple store.
blaaaaa.blaaa.blaaaa.
then singa msg shyima.then mereka berjumpa
hahaha.dan mengambil keputusan untuk check in
dari 2 orang jadi 4!
hahaha
then pergi pavi dgn hajat nak tengok movie
pastu FULL HOUSE.cam bodo
then pergi lah ke bb bistro.
shisa sampai lebam.
aku bg idea pergi ke
ktv.last full.tinggal vip je.
jangan nak VIP SANGAT LA EN.
then mencanak cari toilet.
then mcd jadi penyelamat.
hihih
thanks mcd.
pastu balik hotel.
double date bed.
hahaha
bgn pagi.
berjalan.
bergambar.
bermakan
dan ber annoying.
hebat!!!
tp mase on the bed.
asa special case
shhhhhh!
hahhaha



No comments:

Post a Comment